ZtorZillen

2013-05-21
22:53:16

Dag 200
 
Jadå! Det är dag 200. Wuhuuuu!
Yeye!
Dag 200 firades med supermånga ursäkter till varför jag inte skulle träna idag. Till slut blev det träning i alla fall.
Totalt 40 min joggande på löpbandet. Så det så. Jag kan faktiskt inte svika det gröna laget nu.
Jag är ju ensam, så måste kämpa extra mycket.
Det ska fasen bli ett minus till måndag! Det ska då va fasen vad envisa kilona ska vara!
JAG ska väga 87-något...jag SKA!
Så det så.
 
 
Känner mig stärkt i att veta att kroppen blir bättre och bättre.
Jag kan springa i 60 minuter utan att det gör ont.
Och mitt midjemått hade faktiskt minskat sist jag mätte...så det tar ju sig...det går åt rätt håll!
Idag körde jag 40 minuter i högre hastighet; 5,2. Det kanske låter som snigelfart för en del av er som läser...
Men det är det inte för mig..jag är ju ganska kort också, 156 cm. Och därtill korta ben, så kan ni förstå att jogga i 5,2 inte är så illa som det kanske först låter...
Snart ska jag ha motivationssamtal på Itrim.
Känner mig väldigt tudelad vad gäller Itrim just nu.
Det ger mig pepp när vi har gruppmöten...men jag behöver något mer.
Mer kontinuerligt.
Det hade vart bra om man kunde ha någon slags..."extra" grupp...som man kunde komma till om man hade lust.
Där man kunde bara ha öppna träffar där man talar om motivation som stående tema.
Och sedan skulle man kunna dela med sig av glädje och sorg och mer peppa varandra.
Det vill jag ha just nu.
Mer pepp.
 
 
 

Kommentarer:
#1: Eleonor

Du ÄR duktig! Jag hoppas att du får motivation av att skriva av dig i bloggen också, det funkar i alla fall på mig (ibland) =)

Svar: Jo, det fungerar bra..oftast!
pcoslife.blogg.se

2013-05-22 @ 02:41:52
#2: jannica

Härlig inställning, med den kommer du att nå dina mål :)

Svar: Det tror jag också!
pcoslife.blogg.se

2013-05-22 @ 06:11:22
#3: Tackan

Tycker inte att det låter lite, det spelar ju ingen roll egentligen utan den takt du springer i är ju rätt för dig.

Du är så duktig.
Igår var ju en hemsk dag och på kvällen sen satt jag och kollade bak i bloggen va jag gjorde för ett år sedan och då hittade jag en uppmuntrande kommentar ifrån dig.
Kram

Svar: Jaså?! Va tiden går fort! Känns som om jag hittade din blogg typ i förra veckan ;)
pcoslife.blogg.se

2013-05-22 @ 10:08:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: