ZtorZillen

2013-05-16
22:39:25

Dag 195
 
Hej och hå!
Jag mår bra idag. Allt under kontroll. Gårdagens illamående/spyende..gick över snabbt och lätt..tror att det kanske var en dålig shake som jag drack på morgonen...
Idag har dagen varit bra. Det som varit dåligt är att jag inte druckit tillräckligt med vatten! Varför är det så svårt?
Maten har varit bra..eller helt okej i alla fall!
Nu på kvällen testade jag och sambon ett nytt träningspass, som var lite kickboxningsinspirerat. Jätteroligt och jag blir så pepp av dessa kampsports-pass! Detta är nog min grej...ska träna mer av detta blir så glad och pepp efteråt gillar också tränarna som är så biffiga å snygga, inspirerande och peppiga..samtidigt så blir de svettiga och anfådda och är inte liksom "övermänskliga"...Gillart!

Kommentarer:
#1: A

Härligt!
Duktiga du, kickboxning. Bra jobbat!
Stor kram

Svar: tack, tack! *kram*
pcoslife.blogg.se

2013-05-16 @ 23:41:16
#2: Linda

Så skönt att du mår bättre!
Vatten är oerhört svårt. Min syster har fått order av mig att köpa en speciell vattenflaska i USA som jag fastnade för och som jag vet att jag kommer dricka mer vatten tack vare. Det är rätt löjligt egentligen, men jag behöver bara såna små tricks för att lura hjärnan. På samma sätt som att jag dricker mycket enklare när jag har iskallt vatten eller dricker mer när jag dricker ur små flaskor :P

Svar: Vad är det som är så speciellt med den då?
pcoslife.blogg.se

2013-05-17 @ 09:39:43
#3: Emma

Åh, jag älskar de lite "kamp"-inspirerade passen. BodyCombat är en stor favorit. :)

Svar: DET har jag aldrig testat..hur/vad gör man då?
pcoslife.blogg.se

2013-05-18 @ 11:10:08
#4: jannica

Va roligt du hittat en träningsform som du gillar :)

2013-05-19 @ 17:21:50
#5: Emma

I BodyCombat så är det en blandning av tekniker från karate, taekwando, capoeria, boxning och muy thai som sätts ihop. Där är ett jättebra gruppass och det är du själv som bestämmer hur tungt det ska bli. Går liksom alltid att böja lite mer på benen, eller slå liiiite hårdare. ;)

Svar: Det låter spännande..ska kolla om det finns något sådant pass på exerto.
pcoslife.blogg.se

2013-05-20 @ 08:34:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: