ZtorZillen

2013-05-13
22:39:02

Dag 192
Första dagen på BOL-utmaningen då. Jag representerar lag GRÖN. Vägde in mig på 88,4 kg i morse! Inte alls illa.
I morgon är det också gruppträff på Itrim. Detta betyder MER pepp. Ska bli skönt. Har haft mycket funderingar på att sluta med måltidsersättningarna för att övergå till att bara äta mat istället och köra Itrims handflatemetod istället. Känns som om jag är redo för det och att det kanske skulle bli bättre för mig...mindre fixerat, på något vis.
 
 
Idag har jag också testat Yoga Natur-passet för första gången. Har hört många innan som sagt att yoga är som meditation, då har jag tänkt att de måste vara väldigt vältränade som säger så...
MEN nu förstår jag vad de menar. Detta pass var mycket mer fokuserat på andning. In-ut...lååångsamt varvat med snabbt! Innnn-uuut...inte alls dumt och jag kan tänka mig att titta igenom och utföra flera yoga-pass för att hitta min favorit. Men detta var verkligen som en ligth meditation och jag gillade passet riktigt bra. Vi får se vad det blir i morgon! På återseende!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: