ZtorZillen

2013-05-12
22:12:18

Dag 191
Idag är en ursäkternas dag när det gäller motionen...ojojoj, vad jag har skjutit upp dagens träning..det har varit det ena med det andra och mina hjärnspöken har bråkat vill jag lova!
 
Jag har ju redan haft två vilodagar denna vecka...och jag har ju lovat mig själv att det inte skulle bli flera av den varan denna vecka..och jag kan ju inte gärna bryta ett löfte till mig själv? Det kan jag faktiskt inte nu när jag börjar bli god vän med mig själv...hm..i alla fall..det blev 20 minuters joggning. Jag tänkte att det är bättre än ingenting, plus att jag bara har tränat joggning en gång tidigare denna vecka!
 
 
För att bli lite mer pepp så har jag mätt mig idag också...blir så irriterad på att vikten inte ger med sig, så hoppades på att måttbandet skulle visa att det i alla fall har blivit någon skillnad den senaste tiden! (Senaste gången jag mätte mig var den 14 april)
 

Arm:  34,5 (oförändrat)

Under brösten: 89,5 (oför.)

Navel: 98,5 (-1,5 cm)

Rumpa: 121 (-1 cm)

Lår: 70 (oför.)

 

Blev faktiskt riktigt glad över ovanstående resultat. Det är ändå en liten förändring under den senaste månaden. Tillräckligt stor förändring för att det ska kännas värt besväret, så att säga!

Jag minskar faktiskt i mått och vikten står stilla!

Det är positivt! Det är jättekul.

Det innebär ju att kroppen håller på och förändras.

Att vikten står kvar gör ju inte så mycket om jag vet att jag faktiskt förändras i mått!

 


Kommentar:
#1: jannica

Va du är duktig som inte svek dig själv, starkt jobbat :)

Svar: Tack! :D
pcoslife.blogg.se

2013-05-13 @ 06:20:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: