ZtorZillen

2013-03-19
22:32:19

Dag 137 Vägning
 
Idag var jag på gruppträff igen.
Tyvärr ledde den inte till den positiva känsla jag brukar få när jag går på gruppträffar...
Utan en mer ångestladdad känsla. En deltagare avslöjade att hon nu gått ner 27 kilo!!
YISSES!
Själv...så...
har jag ingen bra känsla i magen just nu...känner mig värdelös och äcklig..
Ful och otillräcklig.
Är samtidigt (konstigt? jo, jag vet) stolt och glad över det jag hittills åstadkommit.
 
Dagens vägning:
 
Midjemått: Ingen aning (110 cm)
Vikt: 90,6 (104,2 kg)
BMI: 37,2 (42,8)
Fettprocent: 40,1 (45,8%)
 
Dagens vägning var inte heller så peppande..då jag enligt denna vägning gått upp i vikt....
Men...som tur är så har jag ju ER..
Så när jag surfade in på bloggen efter vägningen..såg jag alla era peppkommentarer..
Och beslutade mig helt enkelt för att skita i dagens vägning..
Det är en bula på vägen..upp i sadeln igen.
Detta firades med 30 min styrketräning..
Nu är det bara påt igen!
 

Kommentarer:
#1: A

Lite pepp här: tänk vad mycket du gjort! Du är jättebra!
Stor kram

Svar: Åh, du är bara för underbar!!!
pcoslife.blogg.se

2013-03-20 @ 07:10:35
#2: Malin

Beundrar din kämparglöd, vad BRA du är!

Svar: TACK!
pcoslife.blogg.se

2013-03-20 @ 07:20:53
#3: Tackan

Du är inte konstig...eller ja kanske lite :-)hi hi Men vem fan är inte konstig. Du är rolig, sann, motiverande färgglad och jag gillar dig trots att jag aldrig träffat dig.

Du är du, och du kan göra precis vad du vill med varje dag du har framför dig!

Svar: ;)
pcoslife.blogg.se

2013-03-20 @ 12:11:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: