ZtorZillen

2013-03-16
21:26:08

Dag 134
Hej på er!
Idag är det dag 134 som gäller.
En dag i slöhetens tecken! Eller inte direkt...
Dagen började med en rejäl promenad...jag å Samson..i vår/vintersolen...
Det var nästan bara han och jag ute, imorse vid 9-tiden. Tyckte ändå det inte va för tidigt..härligt med sovmorgon!
Sedan när jag kom hem blev det mysfrukost, med sambo och Samson.
Sedan hade vi lite trimning av tassar (se nedan på alla dreads som blev avklippta). Så nu är Samson redo att möta slaskvår..när den nu behagar göra sitt inträde i våran stad.
Sedan hade vi lite städning, vilket resulterade i att vi fotograferade ännu mera saker och la ut på tradera.
Träning blev det också. Inte så länge dock, men ändå..sedan har vi mest slappat idag..tagit det lugnt och njutit...
 
 
 
Bra-ig!
-tränat
-uppnått stegmål
-druckit en massa vatten
-klippt Samson
 

Kommentarer:
#1: Linda

Låter som en mysig och skön dag! =D

2013-03-17 @ 14:50:18
#2: A

Jag har inte fattat det där med Tradera. Är det bättre än blocket? Jag har ju börjat min rensning så vilket är bäst?
Kram kram

Svar: tradera är auktion, blocket är ju till fast pris...
pcoslife.blogg.se

2013-03-17 @ 23:15:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: