ZtorZillen

2013-03-13
21:59:00

Dag 131
Tiden går fort när man har roligt...jag har haft riktig huvudvärk idag och kännt mig lite nere...fick tipset av en kollega att löpträna, hon sa att det är den bästa medicinen mot huvudvärk alla gånger. Jaha, tänkte jag...jag är inte den som är den. Plus att jag känner mig lite allmänt pepp så där av att jag nu skriver på facebook när jag tränar och får en massa peppande kommentarer som gör mig än mer taggad! I alla fall...så när jag kom hem blev det lite jogg efter att ha vilat huvudet och fyllt på med lite vätska...
 
Nu så här efter joggningen, 25 minuter blev det...så slötittar jag på "Pepp", ett program av tidningen Wellness. Superbra, om jag får säga det själv! Extra roligt är ju att en av mina favoritbloggerskor Linda var med i ett avsnitt!
Blev verkligen pepp av att se på detta program. Så det är dagens tips!
 
 
 
Dagens braiga-lista:
-Joggade
-Stegmålet avklarat
-Följt matplanen
-Unnade mig att gå med i en bokcirkel på facebook (äntligen någon VERKLIG nytta med facebook)
-Unnade mig en extra lång dusch
-Lyssnat på ljudbok och njutit av mitt eget sällskap
-Stod upp för min åsikt och sa till chefen att jag inte kunde jobba mer än 100% och att 300% är orimligt (extremt stolt över detta..riktigt modigt av mig!)
-Lyssnade på min kropp och gick hem tidigare från jobbet
-Hemma-fikade med sambon (bara kaffe, inget fusk!)
 
 
Kolla Linda på bilden! Såååå fin hon är, å så inspirerande! Är så glad att hon bloggar och skriver om sin resa och är glad över att kalla henne min cybervän, då hon alltid är så peppande och skriver uppmuntrande ord!

Kommentarer:
#1: Linda

Åh men tack rara och fina du! Åh vad du är go! Och i övrigt är du så duktig med ditt kämpande!! Kramar

2013-03-13 @ 22:32:20
#2: A

Jogga!!!! Braiga du!

2013-03-13 @ 22:48:28
#3: Anna

Kul att springa :) vilken fin lista!

Svar: Japps..det va skönt!
pcoslife.blogg.se

2013-03-13 @ 23:37:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: