ZtorZillen

2013-03-12
22:52:54

Dag 130
Idag är en bra dag. För idag har jag hittat ett skärp, när jag rensade lite bland mina kläder...alltså, va mycket kläder jag har! Och ändå har jag så lite...va märkligt! Nu på kvällspromenaden var jag ute med Samson och lämnade ett par träningsbyxor i klädinsamlingen...hade på mig dem igår, och det gick inte att springa i för de hasade ner över höfterna...rätt märklig och mäktig känsla faktiskt! I alla fall...skärpet!
 
Jag hade det i somras. Så bara sådär på skoj satte jag på mig skärpet igen och satte i det hålet som va mäst nött i...Titta på resultatet!
 
 
Haha! Jag visste inte hur jag skulle fotografera...lite klurigt när man inte har assistans av sambon! Men..så här blev det. Kändes lite mer verkligt när jag såg det här...när jag höll i skärpet och bara lät känslan sjunka in. Mäktigt.
Det här har jag åstadkommit än så länge. Och mer ska det bli. Jag mår bra idag, inga nya förkylningssymptom trots konditionsträningen igår. Men..tyvärr lite öm i vänstra knät..inte ont, så det är ju bra...men öm...valde därför att begränsa motionen till endast vardagsmotion och promenader med hunden. Rätt lagom. Imorgon ska jag träna igen. Känner mig sååå peppa. En vikt-kompis är också gravid och jag är så glad för min Emsut:s skull! Blir så peppad av att se hennes mage(bebis) växa!
 
Braiga-listan
-Hjälpte en nyanställd på jobbet under hela dagen
-Gick till och från jobbet
-Endast medvetna mat-val
-Stegkvoten uppfylld
-Lyssnat på kroppen och tagit det lite lugnare med bara promenader
-Anmält mig och sambos intresse att bli familjehem för ensamkommande flyktingbarn
-Gosat i sängen med bästa voffsingen
-Målat naglarna och masserat händerna

Kommentarer:
#1: A

Visst är det en skön känsla när man får det bekräftat som med skärpet.
Kram kram

Svar: :D
pcoslife.blogg.se

2013-03-12 @ 23:51:37

Åhh, vad härligt! Kul med så tydliga bevis. Bra jobbat ju!!!

Svar: Tack, tack!
pcoslife.blogg.se

2013-03-13 @ 12:46:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: