ZtorZillen

2013-03-01
20:55:35

Dag 119
Jag är så jävla sjuk...igen...typiskt. Tröståt en hel kebabrulle idag också. Nu mår jag illa som fan...å får skylla mig själv. Förkyld. Ont i öronen och halsen, hostar...ja..livet är inte på topp just nu...och på tisdag ska jag väga mig på Itrim. Lättångest? JAJAMEN!
 
Har jag dåligt samvete? Nej, men jag kanske borde ha det? Mår jag illa? Ja, och jag får skylla mig själv när jag hoppade över mellanmålet och blev vrålhungrig. Vill jag sluta med detta (Itrim)? JAPPS. Kommer jag göra det? NEJDÅ, upp i sadeln i morgon igen!
 
Bara för att jag känner mig rätt pissig idag, så ska jag skriva en längre BRAIG lista..håll tillgodo!
 
Bra idag:
-klarade stegmålet (målinriktad)
-gick till jobbet och gjorde så gott jag kunde (enivs)
-gick till tandläkarn, trots att jag hade tusen orsaker att slippa (hälsosam)
-hälsade på faster och fru (social)
-tog mig tid för mina mentorselever, trots stress på jobbet (lärande)

Kommentarer:

BRA att du fokuserar på det som är bra och positivt! Hoppas du blir frisk snart!

Svar: Tack, det behövs nog...
pcoslife.blogg.se

2013-03-01 @ 22:17:56

Bra lista!

kryakram, pernilla be

2013-03-02 @ 01:20:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: