ZtorZillen

2013-06-03
15:13:00

Nagelpyssel
 
Som ni kanske känner till så är ett av mina intressen att pyssla med naglar.
Mina eller andras, spelar ingen roll.
Har då och då mina tvivel på att jag valt rätt yrke, och då kommer alltid frågan upp om jag skulle utbilda mig inom naglar.
Inte för att jag tror att det är så mycket pengar att tjäna, men det vore roligt och kanske skulle jag bli lyckligare i själen om jag jobbade med något mer kreativt?
Å andra sidan...just nu älskar jag verkligen att vara utredare/socialsekreterare.
Vi får se vad framtiden utvisar. Just nu är det en kreativ hobby..!
Så här ser mina naglar ut just nu!

Kommentarer:
#1: jannica

Snyggt :)

Svar: Tack!
pcoslife.blogg.se

2013-06-03 @ 19:35:28
#2: alexandra

kan väl jobba med båda, hade det som en sidohobby

Svar: Ja, kanske det...varför inte?
pcoslife.blogg.se

2013-06-03 @ 20:44:03

Du kan ju göra det vid sidan om..så började det för mig och nu så... :)

Svar: Ja..varför inte?
pcoslife.blogg.se

2013-06-15 @ 09:20:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: