ZtorZillen

2013-06-22
14:13:31

Dag 232
Hej hej!
Det närmar sig vardagen...då jag och Samson åter får vara själva med sambon. Låter kanske lite elakt, men jag trivs rätt bra med att vara själv också. Alltså ensam med Samson. Jag är nog lite en sådan person som gillar ensamheten också. Även om jag älskar att vara i en relation.
 
Just nu är utmaningen OSTBRICKA.
Som åts igår och ska ätas idag igen.
ÄLSKAR verkligen ost..och kan än så länge inte stå emot.
Jag hanterar det på så sätt att jag bestämmer mig innan hur mycket jag ska tillåta mig själv att äta.
Jag vet att det inte är bra viktmässigt.
Men det är ett medvetet val...
Vi får se, hur det blir...

Kommentar:
#1: Eleonor

Det är ju bra att du bestämmer innan hur mycket, och så länge man håller sig till den mängd man tillåter sig själv att äta så är det väl lugnt :)

2013-06-22 @ 15:01:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: