ZtorZillen

2013-06-05
22:44:12

Dag 215
 
(orange)
Dag 215 (13-06-05)
Vikt: 87,8 kg.
Tröjstorlek: 40/42
Byxstorlek: 46
 
 
 
(svart)
Dag 119 (13-03-01)
Vikt: 88, 6 kg.
Tröjstorlek: 40/42
Byxstorlek: 46/48
 
Ca 100 dagars skillnad. I övrigt är det inte så stor skillnad, mer än att rumpan har blivit lite mindre.
Jag vet inte. Känner mig lite deppig av att se bilderna faktiskt. Varför ser jag ingen skillnad? Alltså, jag menar från början...det jag ser skillnad på är ansiktet och kanske rumpan..att jag inte har lika mycket svank.
I övrigt SER jag ingen skillnad. Jag känner ju skillnad i kläder och så...men i övrigt nej..
 
Känner mig ändå rätt pepp, på något konstigt vis.(rent allmänt alltså)
Känner mig sugen på att träna och att äta bra.
Men jag vill ha lite mer...synliga resultat på vågen.
Jag tror att jag måste ta tag i min anti-känsla mot styrketräning.
Träna lite mer muskler...
Har ni några allmänna tips till mig?
Vad jag ska tänka på när man har stått still viktmässigt en längre tid?
 
Tips?

Kommentarer:
#1: Eleonor

Jag tycker att det är jättestor skillnad, du har ju mindre celluliter på dina ben också!

Svar: Kanske det?!
pcoslife.blogg.se

2013-06-06 @ 19:20:56
#2: maria

Du är så mycket mindre på den orange bilden, armar, rygg, ja allt! Har du mätt dig? Det är ibland på måtten, inte vikten man märker skillnaden. Tyvärr är det ju så mycket lättare att hoppa upp på vågen än att plocka fram måttbandet...

Svar: Ja, jag har mätt mig...! Tyvärr är det vikten som läkarna går på..och därför blir det liksom viktigaste "måttet" på framgång för min del också..! Men tack för tipset!
pcoslife.blogg.se

2013-06-07 @ 07:24:07
#3: jannica

Men hallå, rumpan är det STOR skillnad på, jätte mycket fastare och man ser även att midjan har format sig. Du ska vara glad! Med tanke på att det bara var någit kilo mellan korten så är det en BRA förändring!! Syns att benen inte "går ihop" lika mycket. KÄMPA PÅ! :DVill du ha mer minus skulle jag säga du ska chocka kroppen. Gör nått den inte är van vid. Testa en ny träningsform, eller kör på som du brukar men kanske mer repetioner, längre sträckor eller med tyngder.

Svar: Tack för tipset!
pcoslife.blogg.se

2013-06-07 @ 16:19:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: