ZtorZillen

2013-06-03
12:07:34

Dag 213
 
Det är dag 213. Jag är sjuk och har nu inte tränat på flera dagar.
MEN, vikten har rört på sig neråt denna vecka också!
Det är faktiskt så att jag nästan börjar på att gråta, på riktigt.
Jag dansade på vågen tills jag hörde ett "knak"...
Då hoppade jag av och dansade brevid vågen i stället.
Det glädjer mig att det börjar gå neråt igen.
Denna vecka har varit katastrofal vad gäller motion och träning..
Jag har gått upp på maxdos igen med min medicin.
MEN maten har fungerat bra. Vattnet med.
Jag har blivit inspirerad av att läsa Jennys bok.
 
 
Och har under veckan unnat mig mineralvatten varje dag. Har också druckit en cola.
Har också en dag ätit light-glass. Det var inte det bästa valet, men är ändå glad över att det har gått så bra i alla fall under tiden jag varit sjuk.
 
 
Som min kollega sa;
Vem kan motstå en cola när det till och med står ens namn på?
Riktigt smart försäljningsknep, måste jag säga, då även jag föll för detta trick när jag handlade..
 
 

Kommentarer:
#1: jannica

Tycker det är okej att lossa lite på tyglarna när man är sjukt. Inte frossa i allt, men något litet gott så man orkar med vardagen. Va kul du gick ner trots du är sjuk :)

Svar: Håller med dig helt :D
pcoslife.blogg.se

2013-06-03 @ 19:47:22
#2: Eleonor

Bra jobbat, grattis!!

Svar: Tack tack! :D
pcoslife.blogg.se

2013-06-03 @ 20:43:50

Härligt att vågen visar minus trots att du varit sjuk. Jag vill också ner på 80-talet igen!

Kram, Pernilla be

Svar: Du kommer dit, du med! Heja heja!
pcoslife.blogg.se

2013-06-04 @ 21:33:24

Spara den som vattenflaska sen :)

Svar: Done!
pcoslife.blogg.se

2013-06-15 @ 09:21:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: