ZtorZillen

2013-06-02
23:37:31

Biggest loser före och efter
 
 
 
Försöker peppa mig själv genom att titta på Biggest Loser.
Det är smärtsamt på något sätt att vara sjuk. En hel vecka utan träning.
Än så länge har jag hållt kosten något så när,
men det är svårt.
Det är ju så lätt att bara hitta på ursäkter när man känner sig krasslig.
Så...jag försöker att peppa mig själv.
Just nu är dessa två min inspiration.
Älskade när de va med på Biggest loser, det var så mycket kärlek...
Försöker nu inse att det är okej att vara sjuk.
Det är okej att tillåta mig själv att vara sjuk.
Att inte träna...ett tag..
Men jag kommer igen, var så säker...
Snart så...men nu måste jag tillåta mig att vila, så att jag inte blir ännu mer sjuk igen.
Nu ska jag sova!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: