ZtorZillen

2013-06-09
07:48:00

Biggest loser före och efter
 
Måste faktiskt säga att jag tycker att de finns vissa människor som bara "strålar" på något vis.
Även på deras före-bilder, så ser de liksom ut som om de har det där extra på något vis.
Som denna tjej, Joelle. Sedan är det klart att man ser lite fräschare ut med smink och rätt belysning, för tittar ni på före kortet och jämför med efter, så ser man exempelvis att hennes hudfärg är annorlunda, håret mörkare och så har hon smink i ansiktet. Jag menar, jag ser också piggare och fräschare ut med lite lättsminkning!
Gillar dock hennes kurviga kropp, som hon borde visa upp lite mer på efter-kortet! Det är i alla fall min åsikt!
Tycker att kvinnor generellt borde vara mer stolta över sina kurvor, inte gömma sig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: