ZtorZillen

2013-07-30
23:59:00

Itrim-inspiration
Jag älskar tidningar! Men är superdålig på att läsa dem...alltså hela. Jag älskar liksom känslan av att ha något lätt som man kan bläddra i och liksom läsa lite här och lite där. Ingen roman, ingen sträckläsning. Utan bara lite när andan faller på. Jag antar att det är därför jag också sparar gamla tidningar...för att jag vill läsa "klart" dem.
 
 
 
Hittade denna Itrim-tidning när jag städade köket. Riktigt intressant faktiskt och mycket inspirerande artikel om denna tjej på framsidan. Amanda. Som har ändrat sin livsstil och verkligen fått ett nytt liv. Riktigt inspirerande och peppande. Känner att det kanske inte är så dumt att vila ryggen ett tag från hårdträning utan att det kanske är bra att ta det lite bit för bit så att säga. Jag menar, har man mycket att ta av, är det väl bättre att ta lite i taget och gå stadigt neråt än att jojo-banta?! Jag har ju inte gått upp något av det jag gått ner med Itrim i alla fall!
 
Som sagt.
Fick en liten nytändning och blev glad att läsa om Amanda. Och att se bilderna. Före- och efterbilder peppar mig jättemycket. Det kanske är dags för mig att fota mig själv också?
Det kan ju synas mer om mer, även om man inte vågen pekar spikrakt ner?
 
 

Kommentar:

Jag tror att det är klokt att pausa ibland. Motivationen går ju upp och ner helt naturligt. Kanon att du inte ökat i vikt! Och köpa nya kläder i mindre storlek är underbart roligt :) Stort grattis!

Kram, Pernilla be

Svar: Du har så rätt! Bästa motivationen någonsin är köpa nya kläder!!
pcoslife.blogg.se

2013-07-31 @ 21:56:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: