ZtorZillen

2013-07-10
22:31:28

Dag 250
Ibland är det extra bra att ha envisa vänner. Som min kollega M. Denna vecka har jag redan bangat en gång på simningen. Ville göra det idag också, på grund av ryggen då...men ger hon sig? NEEEE, hon är på mig och bara "kom igen, du kan ju simma på rygg, så länge du orkar...sedan kan vi bara snacka skit i bastun"
 
Vi har inte kännt varandra så länge, men gisses...det känns som om vi redan känner varandra riktigt väl.
I alla fall slutade det med att jag följde med till simhallen efter jobbet. Efter 25 m kände jag "det här går inte" jag kommer få skitont i nacken...då hittade M en typ av flytplatta/badring....tog den som stöd...och rätt var det var, så hade jag simmat ryggsim i hela 45 minuter.
 
 
 
Nu är jag lite öm i ryggen, så struntar i att köra ett yoga pass...vilket var ursprungsplanen...
Men jag måste lita på kroppen.
Det är inte hela världen om det "bara" blir ett pass om dagen.
Jag kommer inte att dö.
Lita på kroppen.
Lita på kroppen.
Lita på kroppen.
Ryggen blir aldrig bra om jag bara kör skiten ur den..!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: