ZtorZillen

2013-07-07
22:08:48

Dag 247 -plötsligt händer det!
Fortfarande ont i ryggen.
Blev tyvärr ingen träning idag.
Tror att jag gjorde rätt som valde att "vila" idag.
Jag har dock haft fullt upp med att stå på loppis hela dagen, tillsammans med mamma, pappa, mormor och morfar.
 
 
Idag på loppisen kom jag på mig själv med något fantastiskt!
Jag hade på min klänning och var barbent!
Inga strumpbyxor, inga leggings...bara fina mina ben!
Rätt och slätt.
Sådan kick det var att inse att detta bara hade skett utan att jag tänkte mer på det.
Klänningen åkte på och leggingsen av.
För det var hett-hett-hett ute!
Jag har nog ALDRIG varit barbent ute förut.
Inte vad jag kan minnas.
Det kändes stort..och jag var stolt över mig själv.
Sååå stolt.
 
 
 

Kommentar:
#1: A

Det ska du vara!
Bästa du!

Svar: TACK!
pcoslife.blogg.se

2013-07-08 @ 11:34:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: