ZtorZillen

2013-01-28
22:20:57

Dag 87 -Mer rensning!
 
Nu börjar min rensning på allvar.
Nu har jag lagt upp några annonser på tradera, för att sälja av lite böcker.
Till att börja med.
Det är inte bara överflödiga kilon som ska bort nu..det är all övervikt. Oavsett vad de består av..
 
 
Varför sparar man på böcker som man inte har en avsikt att ens läsa?
Det är min fråga...
Detta ska jag ta tag i nu...på en gång...storrensning!
 
 
Känner just nu ett stort behov av att även rensa upp på andra områden än just vad gäller kost och hälsa.
Behovet att ha rent och snyggt runtomkring mig tycks öka.
Känner att jag inte bryr mig speciellt om vikten just nu, utan bara njuter av att jag mår bra..
Och trivs i min egen kropp.
Tänk vad minus 15 kilo kan göra?
Varför har jag inte gjort detta tidigare?!
 
 

Kommentarer:

Härligt att du fått sådan inspiration att ta tag i andra områden också - känner igen det:)

Svar: Var det så för dig med?
pcoslife.blogg.se

2013-01-29 @ 21:20:11
#2: Beni

Visst är det skönt att bara rensa. Jätte märklig känsla man vill bara bli av med allt gammal och ha luftigt. Nu har jag nästan mig av med alla kläder som ej passar även böcker men de har jag skänkt.

Svar: Bra jobbat! Jag ska skänka bort de jag nte blir av med på tradera!
pcoslife.blogg.se

2013-01-29 @ 22:54:30

Jäpp! Definitivt! Både när det gäller jobb och andra utmningar :) Skrev om det igår: httpa://2xlblog.com/2013/01/28/vikt-och-halsa-det-trodde-jag-aldrig-lycka-serverad-pa-silverfat/

Svar: Ska läsa!
pcoslife.blogg.se

2013-01-30 @ 18:52:15

för att du har inte varit redo tidigare..

2013-02-03 @ 08:43:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: