ZtorZillen

2013-01-20
14:22:01

Dag 79
Kom nyss in från en promenad i det vackra vinterväder som befinner sig här just nu. Det är så vackert ute och man får lite norrlands-känsla över det hela..! Mysigt!
 
 
 
Längtar efter en cappuccino, som ovan...mm..det va tider det..
Annars är det faktiskt ganska bra med suget just nu. Suget rent allmänt.
När jag var på Itrim Eskilstuna igår, så passade jag på att köpa deras nya Kycklingsoppa.
Den är egentligen inte ny, som smak. Men det är nytt att den nu mera finns som LCD-variant. Tidigare har den bara funnits i mindre antal kalorier.
Jag har ju inte testat den innan, så köpte en förpackning á 8 måltider.
149 kr, kostade den.
 
 
Smaken är som baken, delad.
Men jag måste tyvärr meddela att den var den värsta jag ätit hittills på Itrim.
Jag har ju gillat nästan alla måltider, så tänkte att kycklingsoppa, måste ju vara ett vinnande kort.
Men nej, det passade inte mig.
Nu har jag 7 måltider till att äta upp av soppan. För SÅ snål är jag, att jag inte kan kasta dem..
Men men..det är också skönt med lite annat. Lite variation på maten, så att säga.
Just nu är det faktiskt det som "stör" mig mest.
Vikten går ju neråt, även om det inte är med rekordfart direkt..motionen börjar jag få fart på igen...
Men maten är rätt tråkig just nu...men som sagt, nu har jag lite mer att variera med.
Det behöver ju inte alltid vara supergott, så är det ju.
 
 
 

Kommentarer:
#1: alexandra

gött att vikten går ner

2013-01-20 @ 14:47:37

Det är bra tänk, du finner det positiva!

2013-01-20 @ 20:43:16
#3: Minendie

Jag tycker att du är jätteduktig som fortfarande håller dig till programmet. Jag vet att det inte är enkelt, det är en stor mental utmaning. Du är grym!

Svar: Tack, Minendie! Ja, det är en utmaning..men det fungerar..de flesta dagarna!
pcoslife.blogg.se

2013-01-20 @ 21:03:21
#4: A

Heja dig!!!!

Svar: TACK!
pcoslife.blogg.se

2013-01-21 @ 06:27:25
#5: Beckis

Här hos mig har det aldrig varit något problem med att byta om man köpt något som man inte tycker är gott.

Svar: Jaså? Jag ska byta med en tjej i samma grupp som jag..!
pcoslife.blogg.se

2013-01-23 @ 19:11:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: