ZtorZillen

2013-01-10
23:45:00

Buzzning Dove Pure & Sensitive
 
 
Jag är ju Buzzador (klicka på länken så kommer du till Buzzador) -du kan också säga till så kan jag bjuda in dig att bli Buzzador du med! Något som är jättekul faktiskt. Jag får vara med och prova nya produkter och sprida små prover till mina vänner som också får testa produkten. Just nu provar jag Doves bodylotion i deras nya serie Pure & Sensitive.
 
En annan sak som är bra med att vara Buzzador är att man kan ta del av andras upplevelser och tips om produkten. Jag har ju känslig hud, så jag är mycket försiktig med vad jag använder på huden...
Så även om detta var just en bodylotion testade jag först på händerna för att se hur min hud svarade så att säga.
Blev glad när inget "hände" i form av allergisk reaktion eller så.
Tvärtom var det en riktigt bra produkt som återfuktade huden väl. Den klibbade inte heller och jag använder den varje dag nu för mina vinternariga händer. Serien är Doves mildaste serie någonsin och ska vara speciellt framtagen för känslig hud!
 
Fick tipset av en annan Buzzador att smörja in fötterna rikligt med Dove Pure & Sensitive, trä en plastpåse över foten och en socka utanpå innan man går och lägger sig. Dagen efter ska det tydligen vara lätt att få bort förhårdnader och fötterna är bebismjuka!
Det låter som något jag kommer unna mig själv ikväll, då mina fötter ALLTID är torra.
 
Något jag uppmärksammat är att de i samma serie har en deo, den skulle jag vilja testa.
Skulle också behöva en tvål som inte torkar ut huden ännu mer.
Ja, som ni förstår är jag just nu rätt fast i Doves nya serie.
Tror verkligen på detta och uppskattar mest det faktum att den är anpassad för känslig hud.
Annars upplever jag att det är vanligt att vi som har känslig hud måste lägga ner så mycket mer pengar på hudprodukter för att det ska passa.
Kan rekommendera denna. De av mina vänner som testat den tycker också den är bra och har fortsatt att använda den även när deras små testtuber har tagit slut!
Det är ett gott betyg tycker jag!
 

Kommentar:
#1: Susanne

Jag buzzar den oxå, så jag tackar för fot-tipset.

Svar: Spännande! Då kanske man får läsa sen om vad du tyckte?
pcoslife.blogg.se

2013-01-11 @ 22:03:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: