ZtorZillen

2013-02-12
07:56:00

Stockholm
 
Men! Kärlekssemester i ännu en huvudstad! Är det inte mysigt så säg?
Vi var ju på lite museum..så klart. Wasa, nedan...
 
Café är ju också ett måste. Speciellt om man är kaffeberoende som min sambo. Jag unnade mig en cappuccino. Sambon tog det samma samt en kladdkaka med grädde (snacka om att jag blev avundsjuk).
 
 
Det var ju frukostbuffé också..så kalrt.
Japansk eller svensk? Båda fick man välja på.
Jag valde att ta av båda. Nedan ser ni lördagens frukost;
misosoppa, kaffe med mjölk, två ägg, sedan massor av frukt (min favorit fanns med också! blodgrape!)
 
 
Dag två så blev det ett ägg, te (utan mjölk), yoghurt och massor av frukt igen.
Sjukt stolt över mina matval!
Imponerad av mig själv, det var riktigt lockande att smaka av allt bröd...men icke!
Jag stod emot!
 

Kommentarer:
#1: Joline

Åhh, det ser ut som ni haft det toppen! Bra gjort av dig också, starkt!

Svar: TACK TACK!
pcoslife.blogg.se

2013-02-12 @ 17:29:09
#2: Eleonor

Det var bra jobbat, fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
pcoslife.blogg.se

2013-02-12 @ 19:32:57

Stark du är gumman. Du vet vart du ska nu.

2013-02-17 @ 18:48:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: