ZtorZillen

2013-02-02
10:47:53

Dracula weekend
Det är lite sådär lagom trist att inte riktigt ha några vänner utan mer bekanta...sitter och drömmer mig bort lite och funderar på vart årets resmål ska vara...jag och sambon gillar att resa och vill verkligen se något annat än Sverige. Nu har vi ju rätt dåligt med pengar, men om man inte har ett mål, så blir det svårare att bara spara på måfå...
 
Så...vad sägs om en Dracula weekend?
Ett par dagar i Transylvanien...! Har ju familj som kommer från de trakterna, så varför inte liksom?
 

Kommentarer:
#1: Minendie

Det låter som en spännande resa :)

Svar: Jag har inte suttit vid datorn förrän nu och har därför inte svarat på din fråga om vad jag gör med halloumi. Jag steker den bara i lite olivolja tills den fått lite färg på båda sidor. Gott och gnisslande ;)

Svar: Jaså! Så man äter den alltså bara rätt upp och ner..bara stekt...måste jag testa!
pcoslife.blogg.se

2013-02-02 @ 14:32:53
#2: Anna

Vad tråkigt :/ Har ni flyttat så därför du bara har bekanta?
Vilken resa de skulle bli förresten :D

Svar: Ja, just det..vi flyttade för ett tag sedan..men sedan har både jag och sambon lite svårt för att få vänner!
pcoslife.blogg.se

2013-02-02 @ 20:25:29
#3: Malin

Skulle också vilja åka till Rumänien, tror det är väldigt mysigt och pittoreskt där :)

Svar: Så ser min föreställning av det landet också ut..:!
pcoslife.blogg.se

2013-02-02 @ 22:53:47

Perfekt resmål!

2013-02-03 @ 08:33:46
#5: Eleonor

Låter som ett härligt resmål!

Jag känner igen det där med att enbart ha bekanta, dock har jag några riktigt bra vänner men de bor så långt bort. De som bor nära, är bara bekanta, ÄN så länge. :)

Svar: Bra tänkt; "än så länge"...!
pcoslife.blogg.se

2013-02-03 @ 09:36:30
#6: alexandra

häftigt,de skulle jag också vilja göra :)

Svar: Visst blir man sugen?
pcoslife.blogg.se

2013-02-03 @ 12:17:04
#7: Anna

Vad tråkigt :/ jag håller tummarna för er skull att de ordnar sig. Ni får lägga upp en plan på hur ni ska lyckas. <3 kramar

2013-02-03 @ 17:53:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: