ZtorZillen

2013-02-23
17:51:08

Dag 113
Idag har jag och mamma återigen, mamma-dotter-dag. Det är vårat tema för veckan. Härligt!
Jag va på jobbet igår...men blev rätt trött efteråt och känner mig inte alls på topp idag heller. Mamma kom fram till den smarta slutsatsen att det drar mycket från fönstrena här hemma...så nu har jag åtgärdat detta till viss del..men det kan också förklara mina ständiga förkylningar...kanske har Itrim och låg-kalorikost fått ta för mycket av den skulden...så är det nog. Ja, nu ska jag återvända till mamma..vi ska ha handband och sedan så ska jag fila och måla hennes naglar! MYS!

Kommentar:
#1: Susanne

Min mamma och jag brukar hitta på saker ihop oxå, älskar de dagarna.
Kramar

Svar: Ja, jag är sååå glad att jag har en bra relation till min mamma! :D
pcoslife.blogg.se

2013-02-23 @ 18:26:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: