ZtorZillen

2013-02-19
21:00:12

Dag 109
Usch. Gick aldrig till jobbet idag. Det gick bara inte. Jag känner mig rätt vidrig...och värdelös. Suck. Trött. Sjuk. Stressad över det jag inte gör; typ jobbet, städa, gå ner i vikt. Just nu ser jag bara det dåliga...om man säger så. Känns inte bra. Känns som om jag smiter...
Känner mig fattig också. Fattig, barnlös, osexig, ful och sjuk. Det är dagens melodi. Något i stil med flodhästen nedan fast inte så glad....
 
 
Maten idag har inte alls varit enligt Itrim...nejdå.
Har ätit kiwi-smoothie och smörgåstårta...suck...
Känner mig inte alls på topp!

Kommentarer:
#1: alexandra

kram ingen är perfekt :)

Svar: KRAM
pcoslife.blogg.se

2013-02-19 @ 23:03:04
#2: A

Vill bara skicka en kram till dig .

Svar: KRAM!
pcoslife.blogg.se

2013-02-19 @ 23:24:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: