ZtorZillen

2013-02-16
21:07:00

Dag 106
Haha. Underbart!
Jag och mamma har uppstart på vår mamma-dotter-vecka idag. 
Dagen spenderades på Kappahl och sedan med Melodifestivalen.
Pappa är i Spanien med sina killkompisar på golfresa. 
Mamma sa att hon kände sig lite ensam så vi bestämde oss för att ha en mamma-dotter-vecka!
 
Mammas kommentarer är helt underbara;
 "Åh, nej...inte sådant här dunka-dunka..jag får sådant här anfall..epilepsi av alla ljus..nej.nej"
 
"Va?! Ska hon sjunga om ISLAND?! Hon är ju från Sverige!"
 
"Men hur ser hon ut? I en kroppsstrumpa på scen? Man får ju skämmas!"
 
"Hon tror att det var kul, men det var det INTE"
 
"De här kommer ju få röster bara för att det är så pinsamt!"
 
"Man ska inte ha svordomar i låttitlar, det va inte bra...men nu röstade jag på dem i alla fall..jag tycker om Mats Ronander"
 
Annars har jag inget mer att tillägga för idag.
Bara att jag älskar min mamma...!
Hörs i morgon, när jag är åter 

Kommentarer:
#1: A

Jag älskar oxå min mamma!
Vilka sköna kommentarer din mamma har :-)

Svar: Hahah! Jo, hon är skön! ;)
pcoslife.blogg.se

2013-02-16 @ 23:55:28
#2: Malin

"Va?! Ska hon sjunga om ISLAND?! Hon är ju från Sverige!" HAHA!

Skön mamma du har! :D Mysigt med mamma-dotter-dag.

Svar: Hahaha! Ja, det var en rätt klockren kommentar!
pcoslife.blogg.se

2013-02-21 @ 07:24:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: