ZtorZillen

2013-02-12
20:36:16

Dag 102
 
Dag 102 närmar sitt slut...och jag avnjuter just nu ett mål med Itrim-gröt. Lite tillspetsad med kardemumma och äpple! Äpplet är väl inte egentligen i min plan...men men..det är ju frukt.
Just nu äter jag enligt upptrappningen. Då är det ett mål om dagen plus tre Itrim-mål. Snart ska jag börja med två mål om dagen och två Itrim-mål.
Det fungerar faktiskt ganska bra.
Nackdelen är att jag är mer hungrig nu än jag varit innan.
Fördelen (som väger upp nackdelen) är att jag äntligen får variera maten mera!
Är faktiskt rätt trött på Itrim-måltiderna just nu.
Men...ser jag på resultatet..så får man ju faktiskt tåla lite ensidig kost! Så är det!
Tänkte också dela med mig lite av min fuskvägning i morse.
Egentligen är det inte alls FUSK, utan bara så att jag verkligen försöker att inte väga mig allt för ofta...
 
 
Vet inte riktigt om vågen ljuger för mig eller vad det är som händer?!
Innan jag hinner ropa "yey" och göra en happydance, så är jag väl nere på 82,4..
Det är inte så långt kvar faktiskt, till denna milstolpe då jag har gått ner hela 20 kilo.
Då ska jag fira!
 
Så här såg mina "mått" ut när jag började på Itrim för 102 dagar sedan;
Midjemått: 110 cm
Vikt: 104,2 kg
BMI: 42,8
Energibehov i vila: 1822 kcal
Fettprocent: 45,8%
 
 

Kommentarer:

Du är så fantastisk! Jag hejar på dig och blir så glad varje gång jag ser dina resultat!

Svar: Tack så mycket, min favoritTrilling!
pcoslife.blogg.se

2013-02-13 @ 01:29:08
#2: Tweety

Bra jobbat, härligt med en åtta först på vågen. Peppkram

Svar: Den är såååå välkommen! :D
pcoslife.blogg.se

2013-02-13 @ 15:48:23
#3: Tackan

Underbart ! Du är stark.

2013-02-13 @ 18:39:59
#4: Susanne

¨Du är så himla duktig.
Kramar

Svar: Tack tack!
pcoslife.blogg.se

2013-02-13 @ 18:58:04
#5: Anneli

Hoppsan - här är det bäst man följer med - annars kanske du försvinner helt och hållet :) Bugar mig för din målmedvetenhet och resultaten det ger.

Svar: Tack, Anneli! Det var fint skrivet...! Blev faktiskt lite röd om kinderna!
pcoslife.blogg.se

2013-02-13 @ 20:49:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: