ZtorZillen

2013-08-11
13:20:25

Slappar
Gårdagen var hektisk...bröllop, shopping, kräftskiva med närmaste familjen...
Riktigt trevligt. Jag bestämde mig till sist för att gå på vigseln för att titta på när mina kollegor skulle gifta sig. De möttes på jobbet..visade sig senare att de bodde i samma stad, deras föräldrar jobbar på samma jobb och de umgås med samma vänner! Vilken romantisk grej va, som i en saga! De var i alla fall supervackra!

Idag ser planerna ut som följer; lite träning, packning inför morgondagen och lite slappning.
I morgon åker vi till fjälls...jag är osäker på om det finns internet eller inte, men om det inte finns så vet ni vart jag är och att jag är tillbaka om en vecka! Annars så hörs vi snart igen...
 
Jag, sambo och Samson ska åka till fjällen för lite vandring å mys! Det blir vår första gång i fjällen tillsammans så det ska bli riktigt kul! Nu ska jag titt på en Disney-klassiker; Dumbo.
Vi hörs!
 

Kommentarer:
#1: smulan

Hoppas ni får en mysig resa:)
Kram

Svar: Tack! Den var underbar! :D
pcoslife.blogg.se

2013-08-11 @ 16:06:38
#2: Susanne

Ha en underbar semester,

Svar: Tack, snälla du!
pcoslife.blogg.se

2013-08-11 @ 18:52:45
#3: A

Ha en fin resa!

Svar: Tack!
pcoslife.blogg.se

2013-08-12 @ 23:34:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: