ZtorZillen

2013-08-04
17:58:04

Detox
 
Som en del av detoxen som jag och sambo nu äter...
Så äter vi också dessa, ovan. Två tabletter, två gånger om dagen, av Ultra balans och två teskedar, två gånger om dagen av pulvret UltraDetox. Det är en salig blandning av örter och fibrer...tanken är att rensa ut gifter i kroppen som bildas vid bland annat dålig matsmältning och dålig kost, men även av luft, vatten och mat.
Måste erkänna att det smakar så himla äckligt...att jag inte kan beskriva det.
Än så länge har jag inte kännt någon direkt "effekt"..men hoppas verkligen att jag känner det snart.
För det är fasen inte gott å svälja det där pulvret två gånger om dagen!
 

Kommentarer:
#1: smulan

Inte kul när man ska tvinga i sig nåt läskigt, hua!
Hoppas dock att det ska ge lön för mödan för dig i alla fall:)
Lycka till med allt bra ni gör just nu!
Kram

Svar: Det hoppas jag med!
pcoslife.blogg.se

2013-08-04 @ 20:39:53
#2: Eleonor

Men fy, tycker synd om er men det funkar säkert bra!

2013-08-05 @ 22:40:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: