ZtorZillen

2013-08-27
23:07:06

Dag 298 utmaning
Idag har jag gjort det igen. Jag har utmanat mig själv och min rädsla att träna "inför publik". Så idag har jag gått på ett Friskis och svettis-pass.
 
Detta resulterade i en otrolig kick för självförtroende och självkänsla. Nästan alla som var där kom liksom i grupp...eller två och två. Jag kom själv. Jag känner hon som leder passet, så jag tänkte att helt "själv" är jag inte...och föresten ska jag fokusera på träning nu inte att vara social. Jag pratade lite med några innan och sedan körde jag järnet!
 
En timmes träning blev 702 kcal fattigare, med en medelpuls på 169.
 
Men framför allt, så gjorde jag det! Inga ursäkter godtages. Jag gjorde det!
Detta hade jag inte trott om mig själv om någon sagt det här till mig för ett år sedan! Än mindre för två år sedan!
 
Körde efter ovanstående citat och tänkte att nu fasen ger jag allt! Ska jag utsätta mig själv för att motionera offentligt ska det också vara värt det i brända kalorier...jag kan inte komma hem och fortfarande inte vara svettig!
Tjoff, sa det...en timme gick fort och jag glömde snabbt bort att det fanns andra i rummet!
 
Funderar på om jag ska unna mig ett Friskis-kort...denna och nästa vecka är det gratis pass hela veckan...
 

Kommentarer:
#1: Linda

Grymt grymt grymt! Fantastiskt bra jobbat!

2013-08-28 @ 07:45:39
#2: smulan

Jättebra gjort!!
Du har kommit så långt på din resa. Heja dig!
Önskar dig fortsatt lycka till!
Kram

Svar: TACK
pcoslife.blogg.se

2013-08-28 @ 15:41:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: