ZtorZillen

2013-08-20
22:38:16

Dag 291 Gruppträff efter sommaruppehåll
Jadå!
Det blev en gruppträff idag med fokus på känslor och ätande.
Det var riktigt roligt att träffa alla gamla "kollegor" och spännande att träffa min nya coach S. Det som var bäst på dagens möte var att JAG var den som hade gått ner mest i vikt! De flesta låg kvar på samma eller hade gått upp lite i vikt under sommaren, men INTE jag!
 
 Lite tråkigt att vi inte har kvar Tobias...som coach. Men förändring kan vara bra det med, och jag har en go känsla i magen att nya coach S är duktig också! Hon verkade dock riktigt nervös idag, inte för att hon behövde det, för hon va riktigt duktig och gav ett gott intryck!
 
Dagens vägning
Vikt: 85,7 (104,2 kg)
BMI: 35,2 (42,8)
Fettprocent: 39,1 (45,8%)
 
Så här ser dagens vägning ut.
Med dagens mått och med mina inskrivningsmått...
Nästa gruppträff är om två veckor!
Känns riktigt bra med detoxen och det glädjer mig att det äntligen rör sig lite på vågen...!
Det är nära nu att jag ska ha gått ner 20 kilo med Itrim!
När jag når den siffran måste jag ju fira...men hur?

Kommentarer:
#1: Anneli

Grattis!!!!

Svar: Tack tack!
pcoslife.blogg.se

2013-08-21 @ 00:51:30
#2: Eleonor

Bra jobbat! (Jag har också gått UPP i vikt precis som dina gruppmedlemmar). :)

Svar: Nya tag nu då! Vi klarar det! Du är bäst, Eleonor!
pcoslife.blogg.se

2013-08-21 @ 02:18:22
#3: Linda

Så himla roligt att höra! Grattis till ditt grymma jobb! Fira med att göra något du älskar eller köpa något snyggt som piffar upp, ex en väska, ett smycke eller något liknande.

Svar: Jättebra idé, Linda! Ska köpa ett smycke! Det är jag värd!
pcoslife.blogg.se

2013-08-21 @ 06:48:23

Bravo! Riktigt duktig är du :)

Kram, Pernilla be

Svar: Tack, tack!
pcoslife.blogg.se

2013-08-21 @ 21:29:48
#5: Eleonor

DU är bäst :) Klart att vi fixar det, men på semestern så kan det vara tillåtet att äta gott ibland. Nu är det slut på semestern, slut på sötebrödsdagarna likaså :D

Svar: Så sant som det var sagt!
pcoslife.blogg.se

2013-08-22 @ 20:14:30

Grattis! Vad kul för dig :))

Svar: Tack,t ack!
pcoslife.blogg.se

2013-08-22 @ 22:19:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: