ZtorZillen

2013-08-07
20:34:47

Dag 278 -Ny vikt
Jag har äntligen kommit till skott med att köpa en ny dator. Denna hr nu börjat strejka ännu mer..nu inte bara med "a" utan nu kan jag inte längre lägga upp foton. Och jag som är sååå superstolt över min viktbild idag. Fotograferade vågen, nämligen. Och den visade hela 85,7 kg.
KAN du förstå detta? Det är knappt så jag förstår...
 
 
Men jvligt kul är det!
Och jag är stolt. Så in i bomben. Detta fungerar. Äntligen så rör det sig neråt igen!!!
Jag har provat mitt nattlinne som jag köpte i förväg som 85-present...
Å jag kan ha den!
 

Kommentarer:
#1: Eleonor

Jäklar så bra! Kul att det äntligen lossnat för dig, grattis! :-D

Svar: TACK
pcoslife.blogg.se

2013-08-07 @ 21:51:18

Grattis!! Välförtjänt med tanke på hur hårt du jobbat för det <3

Svar: Tack tack! :D
pcoslife.blogg.se

2013-08-09 @ 16:46:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: