ZtorZillen

2013-04-04
19:23:41

Lättprovocerad på facebook (igen!)
Idag är Z i sitt esse!
Jag går igång på alla i mitt tycke tjatiga facebook inlägg...
"Buhuhu..jag blev torterad av tandläkaren" (Prova besök en tandläkare eller förhörsledare i Afghanistan eller Syrien, då kan vi prata tortyr!)...
"Buhuhu...det är synd om djuren som är på cirkus..." (Jaha, men om det är så jvla kul å leva i frihet och ständigt leta mat, vatten och vara hotad av människor som vill ha ditt huvud upphängt i vardagsrummet till allmän beskådan..men låt djuren leva så då...för vi som människoras har ju inte alls större problem i världen?! Prova att vara sams i mellanöstern, sluta självmordsbomba eller kidnappa barn från deras föräldrar!)
Bli familjehem och hjälp de barn som behöver hjälp i Sverige.
Se till att soc-tanter som jag slipper att gå till sina jobb för att vi inte behövs..för att alla barn mår bra och har föräldrar som klarar av att ta hand om sina barn!
Åk ner till Tanzania och bekämpa slakten av elefanter för deras betar, när de för blöda till döds..!
Skriv inte små arga texter på facebook..ingen bryr sig...möjligtvis jag då..som reagerar så starkt!
Engagera er på RIKTIGT. Skänk en slant till Unicef eller åk ner å volontärarbeta! DAAAAAH!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: