ZtorZillen

2013-04-26
20:14:07

Dag 175
Så...jag var hos tandis idag. Med min gråa tand. NEJ, det har inte med kosten att göra...isådant fall så borde alla tänder ha påverkats, så det var det alltså inte! Tanden är inte död. Den är inte inflammerad och verkade vara frisk på alla sätt och vis utom att den var just grå...
Så det som händer nu är att jag har fått en ny tid om två veckor. Då ska den röntgas igen...om det inte syns något på plåtarna då så ska de hjälpa mig att bleka tanden i alla fall...så det är ju alltid något...jag vill inte ha en grå tand när resten är TYP vita...nu är de ju missfärgade också, eftersom jag dricker så mycket te...men men...
Har försökt gå över mer och mer till grönt te och dricker då även utan mjölk (tack vare Itrim..).
Jag behöver inte de extra kalorierna som finns i mjölken.
 
Idag har jag varit inne i storstaden på International Street market.
Jag åt då en känguru-burgare och sambon åt kamel-burgare.
Samson den skiten, åt upp två av pappas ostar, som han snodde till sig när pappa placerat sin kasse på marken..
Ja, man får inte vara dum.
2 stycken franska fin-ostar gick snabbt ner i en hungrig hunds mage!
 
På återseende!

Kommentarer:
#1: Tackan

Var det gott? Hi hi få gick han lite fredags gott Samson.

Svar: Hm...ja, det va inte alls dumt enligt honom!
pcoslife.blogg.se

2013-04-26 @ 20:25:36
#2: jannica

Va ju tur :)

2013-04-26 @ 23:41:28
#3: Eleonor

Hm, man får vara försiktig när man har hund i närheten :) heh

Svar: HAHA! Jo, man får ju det!
pcoslife.blogg.se

2013-04-27 @ 09:56:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: