ZtorZillen

2013-04-20
10:37:27

Dag 169
Det dyker upp lite frågor med jämna mellanrum...kring vad det är jag äter just nu...så nu tänkte jag att jag ska förtydliga detta.
Just nu äter jag 2-2. Två Itrim-måltider (måltidsersättning på 200 kcal/vardera) sedan äter jag "vanlig mat" två måltider. Då äter jag i huvudsak protein och grönsaker.
 
Till frukost idag blev det en måltidsersättning av Itrim, i form av deras gröt. TIll den serverade jag mjölk och en nektarin.
 
 
Inser att jag inte kommer nå mitt mål med april...men jag är inte den som är den. Det är bara att sätta nya mål. Så mitt mål nu är att komma till 88,0 kg på min födelsedag den 2 maj. 2 veckor dit! Inte ett omöjligt mål alls!
Nu är det bara att ta sig i kragen och ta tag i vikten igen..inte låta livet styra, utan låta mina drömmar styra...
 
Dagens insikt:
JAG ÄR VÄRD att må bra!

Kommentar:
#1: jannica

Hejja hejja!! Det klarar du!

2013-04-20 @ 22:57:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: