ZtorZillen

2013-04-06
22:35:09

Dag 155 Jeansprovning
Är jag knäpp som visar dessa bilder? Förmodligen..men å andra sidan kanske det gör mig mer motiverad att få visa upp ett par snyggare bilder...!
 
Jag fick ett par mål-jeans av min mamma. De är i storlek 46 men är mindre än de 46:or jag faktiskt kan ha...
 
 
De är faktiskt mycket snyggare i rätt ljus...de är liksom grå, mörkgrå. Lågtskurna..
 
 
Har egentligen aldrig varit intresserad av kläder innan jag började med denna Itrim-resa. Nu börjar jag mer och mer känna och faktiskt gilla att klä mig i fina kläder. Eller överhuvud taget bry mig om vad jag klär på mig. Tidigare har det mest varit; är det rentvättat och färgglatt så fungerar det! Nu vill jag också att de ska vara snygga kläder, de ska sitta bra och jag bryr mig och lägger ner energi på att hitta kläder som framhäver mina fördelaktiga kroppsdelar..och döljer de mindre fördelaktiga...
Tja..inte för att jag ÄLSKAR hur jag ser ut, det kan jag inte påstå. Men jag börjar sakta men säkert uppskatta mina former..men mest gillar jag hur min kropp fungerar och att den fungerar! Att den är stark och mer välmående än på många herrans år!
 
I alla fall.
Har som ett "delmål" att kunna ha dessa jeans på min födelsedag.
Den 2 maj.
Vad tror ni om det? Det är ju inte omöjligt eller hur?
 

Kommentarer:
#1: Viktkamp

Kämpa på =) Heja!!!

2013-04-06 @ 23:54:03
#2: Eleonor

Jag tror absolut att det är möjligt att du kan ha måljeansen till dess. Lägg upp en bra plan, planering är a och o har jag kommit fram till idag. :)

Hur jag räknar ut kalorierna jag förbrukar, det gör jag genom att mata in mitt BMR och aktiviteterna på en sida som heter viktpejl.se, BMR kan man dock egentligen inte fylla i utan jag fyller i det som en aktivitet. Mitt BMR är ungefär 1500kcal och det är alltså det jag förbränner i vila, utan att göra ett dyft. Om man jobbar osv så är väl dagförbrukningen egentligen 1700-1800 för mig, men jag fyller bara i 1500 som symboliserar mitt BMR. Om du vill se hur jag gör, så kan du nog kolla min profil där, jag heter nibelheim där och du kan se min profil utan att bli medlem.

Svar: Åh, tack för tipset detta ska jag kolla upp!
pcoslife.blogg.se

2013-04-06 @ 23:56:07
#3: Eleonor

BTW så skulle jag också vilja vara så modig att lägga ut bilder på mig själv.

Svar: Tack, Eleonor..det kanske är lättare eftersom jag aldrig lägger upp på mitt ansikte... ;)
pcoslife.blogg.se

2013-04-06 @ 23:56:59
#4: Tackan

Det blir nog tufft men självklart kan du ha brallorna då :-) tycker inte det är några hemska bilder. Älskar bilder blir så pepp och motiverad och liksom skönt att se andra normala msk.

Samson är bra söt, va skönt att ni hittat ett sätt att hantera bitandet.

Svar: Jag hoppas att det håller i sig nu bara..! Angående min egen utmaning, så tror jag också det blir tufft, men man måste försöka..och jag blir mer pepp om det är så visuellt också!
pcoslife.blogg.se

2013-04-07 @ 07:31:21
#5: Maria

Jag hade ett par såna där jeans som satt så där och nu är dom för stora. Allt går om man vill

2013-04-07 @ 10:20:44

Absolut möjligt! Och jättebra motivation :)
Lycka till!!

2013-04-07 @ 21:43:58

Vadå knäpp? Modig, målmedveten och trygg skulle jag hellre välja ;-)

2013-04-17 @ 09:58:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: