ZtorZillen

2013-04-12
22:45:00

Amsterdam-minnen
 
Åh, längtar efter att få komma bort...resa lite..komma bort från vardagen. Vill att något ska hända. Något kul...någon annorlunda. Är så trött på vardagen. Försöker hålla humöret uppe. Jag borde egentligen vara glad och nöjd med livet. Jag mår bra, har hälsan, älskar min sambo, han älskar mig, han mår bra. Vi båda har jobb..vi har världens sötaste vovve. Varför blir jag så fixerad av vikten hela tiden? Varför kan jag inte vara glad över min underbara hälsa? Att jag mår bra och allt jag klarar idag, som jag inte gjorde för ett år sedan!?!
 
 
 

Kommentarer:
#1: Eleonor

Det är grymt svårt att ställa om sig, om man alltid varit missnöjd med sig själv så är det svårt att BÖRJA vara nöjd med sig själv. Man får komma ihåg att man aldrig blir perfekt bara, men jag har ändå samma svårigheter att vara glad och nöjd. Det går ut över sambon, tyvärr :(

Svar: Hm...samma här...
pcoslife.blogg.se

2013-04-13 @ 10:10:35
#2: A

Vill bara önska dig en trevlig helg med en stor kram!

Svar: Tack det samma!
pcoslife.blogg.se

2013-04-13 @ 13:52:52
#3: Tackan

Planera en picknick på vardagsrumsgolvet! En resa hemma :-)

Svar: Låter som perfekt...dock utan hund då...annars blir det nog uppätet fortare än kvickt oavsett vad som serveras ;)
pcoslife.blogg.se

2013-04-13 @ 21:23:54

Vi har alla dippar ibland, och jag tycker det är helt ok. Livet kan omöjligt vara bra hela tiden, även om vi har det bra i grunden. Undvik att kämpa emot, låt dig få ha en dålig dag eller två, det är också livet. Det du ska vara uppmärksam på är hur länge du tillåter dig att stanna där..

Svar: Det var ett bra råd...! Tack!
pcoslife.blogg.se

2013-04-17 @ 10:04:49

Så lite! <3

2013-04-17 @ 22:20:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: