ZtorZillen

2012-09-08
10:52:01

Packa
Just nu är det ju ganska stort fokus på flytten. Om två veckor sitter jag i vår nya lägenhet. Ny stad. Nya människor, nya promenadstråk....Känns blandat, men mest kul. Det som känns bäst är att vi kommer närmare familjen, min och sambons. Förhoppningsvis betyder det också att vi kommer spendera mer tid med dem.
 
Som sagt. Nu är det mest fokus på flytten. På fredag har vi hyrt två flyttgubbar som ska hjälpa oss i en timme och bära de mest otymliga sakerna, typ; två bokhyllor, en extra säng, byrå, tvättmaskin, löpbandet, soffa, träsoffa osv osv. Tror det kommer bli kanon. Känns bra. Ska också passa på att i höst gå igenom alla saker jag har hos mamma å pappa och hos mormor och morfar. Har en del där sedan vi flyttade hit, för ett år sedan...
 
 
 
Det här med att flytta känns lite märkligt. Man kan ju tycka att jag borde vara van, så här efter att ha flyttat sex gånger på fem år. Tja...men det känns ändå. Man vet ju vad man har, men inte vad man får. Känns också som en möjlighet till lite nystart. Ska också kolla runt om det finns någon fotokurs att gå i höst. Vore roligt att lära mig lite mer, men ändå inte så superseriöst...
Nu har jag skrivit tillräckligt...dags att packa igen!

Kommentar:
#1: Anna

Det är både mysigt och läskigt att flytta, precis som du säger. Jag hade en period när jag flyttade 5 gånger på ett år... Inte speciellt kul. Nu har jag bott på samma ställe i två år, rena himmelriket! ;-)

Svar: Wow! Förstår det..jag har haft samma jobb i två år, det är mycket för mig ;)
pcoslife.blogg.se

2012-09-08 @ 11:42:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: