ZtorZillen

2012-09-27
19:20:00

Lady Gaga

Läste en artikel igår...om Lady Gaga. Och om den vikthets som är kring henne. Sådant kan göra mig riktigt störd...Människan ser hälsosam ut. Vad gör det om hon går upp lite i vikt? Varför ska folk hetsa kring det? Som om vi inte klarar av att hetsa om vår egen vikt...själva? Nej, vi vill gärna ha lite hjälp av media..som kan hetsa på mera. Eller hur? NOT. Tycker dock att Lady Gaga svarade upp kanon bra! Med en liten Body Revolution...! Heja Gaga!

 
"Lady Gaga lanserar även en ny sektion på sin sajt kallad ”Body Revolution”, där hon uppmanar sina fans att lägga upp bilder på sig själva. Hon skriver att hon vill inspirera och föda ”lite jävla medkänsla”.

– Var modig och fira dina ”upplevda brister”, som samhället förmedlar till oss. Må vi göra våra brister kända, och därmed omdefiniera det avskyvärda." (källa Aftonbladet, klicka på bilden)


Kommentarer:

Detta har jag missat! Jag fattar heller inte varför det ska vara sån himla hets. Män är dock inte lika utsatta som kvinnor...

Svar: Nej, eller hur? Varför är det så?!
pcoslife.blogg.se

2012-09-29 @ 16:39:29

Gillar henne, Lady Gaga! Skulle gått på hennes konsert den 7 Maj 2010 när hon kom till Sverige, satt och skulle klicka på biljettköp men ångrade mig i sista sekunden för jag vill inte åka själv. För att dämpa min sorg gick jag ut och dansade den kvällen och i DJ båset stod min Håkan. Kärlek vid första ögonkastet finns! Tre veckor senare var vi ett par. Så för mig är alltid Gaga lite förknippat med min livs kärlek.....

Svar: Näääää! Är det sant??? Va roligt! Vilken underbar historia! Så klockrent..har ni en egen sång också med Lady Gaga? Jag och min sambo brukar ha allsång i bilen med Lady Gaga, dock inte lika uppskattat av vovven...hehe...
pcoslife.blogg.se

2012-09-29 @ 16:50:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: