ZtorZillen

2012-09-22
11:18:48

Flyttat
Jahapps, då var man återigen Sörmlänning då.
Det känns bra. Har dock inget internet, varför uppdateringarna kan dröja lite. Sitter just nu på biblioteket och skriver lite. Allt har gått bra, vi lever dock mest i en flyttlåda just nu, då vi inte hittat och packat upp alla våra kläder. Jag ska också fundera ut hur jag ska lösa det faktum att jag går från tre garderober till en...och en byrå...hm...
 
Angående vikten misstänker jag att jag har gått upp i vikt. Vi har inte ätit på regelbundna tider och inte den bästa maten. Jag har ätit mycket sallad, men det har även slunkit ner läsk, vilket jag inte alls är van vid...men men...så är det. Nu är vi på plats och vi börjar dagen idag med en stadig frukost och har för avsikt att återta våra hälsosamma matvanor från och med nu!
 

Kommentarer:
#1: alexandra

kul med flytt, men det är klart det är lite jobbigt att komma i ordning :)

Svar: Det blir skönt när allt är upplockat!
pcoslife.blogg.se

2012-09-22 @ 12:22:44
#2: emma.

Skönt att ha flyttat. nu har ni det roliga kvar.. att packa upp! I love it <3 :-)

Svar: Bläää...det är inte alls kul ju. Men det är skönt att rensa lite, och det är en hel del vi ska kasta och ge bort till bättre behövande!
pcoslife.blogg.se

2012-09-22 @ 22:20:46
#3: Annika

Välkommen till Sörmland!
Kram kram

Svar: Tack så mycket!
pcoslife.blogg.se

2012-09-22 @ 23:30:28

Härligt att ni flyttat! Det kommer tider i livet då allt ställs lite på ända, men sen kommer rutinerna tillbaka!

Svar: Ja, det är ju sannerligen så!
pcoslife.blogg.se

2012-09-23 @ 04:44:44
#5: Emma

Visst är det skönt när allt är färdigt och någorlunda på sin plats

Svar: Ja, fast det lär dröja...känns som om kartongerna förökar sig!
pcoslife.blogg.se

2012-09-24 @ 10:01:10
#6: Linda

Härligt att det gått bra med flytten. Grattis till det nya och alla positiva förändringar som kommer kunna ske för dig nu!! =D

Svar: Tack!
pcoslife.blogg.se

2012-09-24 @ 13:33:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: