ZtorZillen

2012-09-26
17:31:05

Familjejogg
 
Vi har ju fortfarande inte något internet hemma. Så idag har jag smitit hem till mamsen och papsen för att uppdatera er! Igår hände något fantastiskt. 
Jag joggade. Tillsammans med Sambo och Samson.
Det blev liksom en familjegrej.
Hela familjen var ute och joggade i 25 minuter.
Är superstolt över mig själv. Joggade även i söndags. Är så glad att jag verkligen kommer ut.
Att jag unnar mig själv detta. Även om det är jobbigt, även om det gör lite ont i knät, även om ryggen numera säger nej...
 
Har nämligen lite ont i ryggen efter allt flyttande av kartonger...

Kommentarer:
#1: Joline

Va härligt!! Tänk att komma ut alla tre! Det tror jag att ni mår bra på på mer än det fysiska planet, jag tror även att det är bra på det mentala planet att göra något tillsammans!
Och du! Välkommen till sörmland ;)

Svar: Hihi! Tack så mycket. Nu jobbar vi ganska nära varandra, geografiskt i alla fall!
pcoslife.blogg.se

2012-09-26 @ 17:46:41
#2: alexandra

duktig du är :) längtar också tills jag ska börja springa

2012-09-26 @ 20:26:51
#3: Emma

Å så härligt hejja dig vad duktig du är

2012-09-27 @ 07:02:09
#4: Anna

Mysigt! Är er hund duktig på att springa bredvid? Min brukade snarare försöka springa mellan mina ben och därmed fälla mig...

Svar: HAHAHAHA!!! Ja, jag har samma problem! Än så länge är han jättedålig på att springa brevid, men vi tränar vidare!
pcoslife.blogg.se

2012-09-27 @ 07:59:30

Försiktig med ryggen och försiktig med knät! Men åh vad stolt jag är över dig. Och framför allt, vad stolt DU ska vara över DIG!

Heja! Heja!
Hälsar stolta Zenzei

Svar: Jag är stolt! Har sträckt på mig lite extra hela veckan!!! :D
pcoslife.blogg.se

2012-09-29 @ 16:54:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: