ZtorZillen

2012-10-19
18:29:40

Internetlös
Ja, det är så det är jag har varit internetlös ett par dagar nu...
Våran leverantör har nu lovat att problemet är åtgärdat. Jag vet inte om jag vågar tro det. Men..tills vidare är jag online i alla fall och försöker hålla er uppdaterade över läget. Jag har kännt mig rätt handfallen den senaste tiden gällande vikten och kännt att jag behöver mer pushning och stöttning. Så jag gick på ett informationsmöte på Itrim. Jupps. Vad har hänt mera?
 
Jag har varit på läkarbesök, men då journalerna från min förra vårdcentral inte kommit in så blev det inget speciellt mer än att jag fick berätta min vikthistoria igen. Återkommer!

Kommentar:

Men du kom iväg iallefall på ett läkarbesök! Toppen!

2012-10-27 @ 21:32:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: