ZtorZillen

2012-10-31
19:53:11

Huvudvärk
Ikväll...efter en långpromenad med Samson...har jag riktig huvudvärk. Sitter och njuter av tända ljus och lite Skilda världar i bakgrunden. Nostalgi. Gillar verkligen tända ljus! Blev bjuden på ett ljusparty häromdagen...till en jobbarkompis! Suck och stön. Ljus är en svaghet här i mitt hem...
I alla fall kunde jag inte gå men sa att hon skulle ta med sig katalogen till jobbet. Nu har jag beställt massor av ljus PLUS att det var riktigt dyrt också...jaja, mysigt blir det! Ibland borde jag bara vara tyst...! Och fortsätta handla ljus på IKEA..hehe..
 
 
Annars är ryggen bra. Inga godsaker idag. Ätit gott och bra. Ingen träning, men långpromenad. Är fortfarande lite "rädd" att träna, efter ryggskadan. Men ska upp i sadeln igen i morgon då jag å sambo ska testa stadens badhus. Men innan dess ska jag på urnsättning....höres!
 
 

Kommentarer:
#1: Susannes

Torsdagskramar

2012-11-01 @ 06:38:07
#2: Anneli

Kan trösta dig med att de extremdyra ljusen brinner i a f både längre och vackrare än IKEAS ;)

Svar: Hihihi! Tack, Anneli!
pcoslife.blogg.se

2012-11-02 @ 10:21:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: