ZtorZillen

2012-10-01
18:24:17

Hattigt
Det blir ju så hattigt, det här med bloggandet..när man inte har tillgång till Internet. På mitt jobb vågar jag inte ens gå in på Internet på andra sidor än jobbet kräver, än mindre blogga..även om man kanske skulle ha fått göra det på rasten eller så. Men jag tvivlar. Känns i alla fall lite som om jag gör gästspel på min egen blogg...hur kul är det liksom?
 
 
Märks också naturligtvis, på besöksantalet...vilket ju också är lite trist..men fullt förståeligt...
Ja, tyvärr är det ju så att jag fortfarande inte har fått något Internet. Idag är jag och besöker min mamma å pappa igen. Varför? De ska vara hundvakt i morgon då sambon är på skolan och jag jobbar i Uppsala hela dagen...ja, så kan det vara. Då är det ju extra skönt att man har stöd från sin familj som ställer upp.
 
 

Kommentar:
#1: alexandra

hoppas på internet snart

Svar: Me 2!
pcoslife.blogg.se

2012-10-01 @ 21:53:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: