ZtorZillen

2012-11-02
17:23:08

Hälsoanalys
Kom nyss hem från möte på Itrim. Min första hälsoanalys. Där vägde jag mig, mätte mig. Kroppsmätning (midjemått, fett%, fettfrimassa osv osv), blodtrycksmätning osv. Samtal kring mat, vikt, vanor och hälsa.
 
Det va mycket negativt och jag kände mig riktigt utelämnad. Berättade allt. La alla kort på bordet. Hetsätning. Att jag inte gillar träning, men gillar effekten av träning osv. Samtidigt var det mycket positivt. Hälsocoachen tror att jag kan nå 80 kilo tills i februari. Han var riktigt bra. Jag tänkte att nu kör jag. Ärlighet, så att han vet vem han jobbar med. Då kan han hjälpa mig som bäst.
 
I alla fall...imorgon börjar jag på VLCD. 4 påsar om dagen i 3 veckor.
Sedan har vi tillsammans satt upp ett flertal mål som jag också ska försöka uppnå...
Känner mig riktigt peppad.
Min "sista måltid" som blir i kväll. Blir nudelsoppa med cayennepeppar. MUMS! Till det serveras ciabatta.
 
Nu ska jag ta mig en kopp te och sedan ska jag se på GCB!

Kommentarer:
#1: Anna

Kör hårt vännen! Vi är med dig hela vägen!

2012-11-02 @ 21:36:41
#2: alexandra

Det fixar du :) Man går ju ner väldigt mkt väldigt snabbt på dem, så det blir nog en väldigt bra peppning

Svar: Ja, jag hoppas det!
pcoslife.blogg.se

2012-11-03 @ 11:09:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: