ZtorZillen

2012-11-29
00:42:00

En bild på min trosa
 
Hihi. Det är faktiskt en bild på min trosa som jag har på mig just nu. Min "jag har klarat mig på måltidsersättningar i tre veckor"-present till mig själv! Jag köpte då nämligen tre gråa bomullstrosor med vita spets kanter. MEN!
Det som är mest fantastiskt...var att jag köpte dem i storlek 44/46. Tidigare storlek i trosor har varit 48/50. YEY!
Snyggt va!
Till helgen när jag är ensam hemma och sambon jobbar dygn igen, så ska jag testa mina måljeans. Tror faktiskt jag kan ha någon av dem..har i flera storlekar ner till 42-44. Har ett par snygga i 48 å två par i 46! Å några byxor i 44! Å några i 42/44! Lite olika utifrån vilket märke...men ska prova i alla fall..
 
Är sjukt stolt över att jag har så "liten" storlek i trosor! Det är liksom imponerande bra. Jag är så glad att jag liksom haft ett inre lugn i mig nästan hela dagen och bara gått runt och varit stolt. Min chef påpekade idag också att det syns i mitt ansikte, hon sa att jag var fin och strålade! Hihi! Kul när andra också ser skillnad!
 

Kommentarer:
#1: Linda

SUPERBRA JOBBAT!! Du är suyperduktig =D Det är så underbart när man går ned i storlek!

Svar: Eller hur?! Älskart!
pcoslife.blogg.se

2012-11-29 @ 19:45:36
#2: alexandra

du e grym, blev så peppad av alla din viktnedgång ... så jag ska med köra helfart i ca 3 vekor från och med i morgon. några tips?

Svar: Drick mycket vatten och prata med nära anhöriga och be dem peppa dig när det är tufft! Hejja dig!
pcoslife.blogg.se

2012-11-29 @ 22:39:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: