ZtorZillen

2012-11-09
21:24:21

Dag 7 med Itrim
Då har det redan gått en vecka! En hel vecka med bara pulver (med undantaget från 2 ägg)....
Vad det skulle vara gott med en smoothie...
 
 
Hm...ja, det börjar bli lite tråkigt nu. Med samma smaker hela tiden. Äter mest gröten och kryddar den med kardemumma, det blir faktiskt supergott, måste jag säga..och det som är mest "tuggmotstånd", typ. Tja. Annars är det choklad och kaffeshakes som gäller. I morgon tänkte jag och sambon fira mina 7 dagar med pulver...detta genom att åka till Eskilstuna och shoppa lite! Ser fram emot det riktigt mycket!
 
Just det! Jag har vägt mig också. 99,8 kg, visade vågen!
Så. Idag var det inte lika svårt med maten heller..eller med pulvret, rättare sagt. Jag bestämde mig för att äta frukost först vid 8-9-tiden...då kändes det också lättare innan lunch och jag orkade koncentrera mig på jobbet.
 
Nu i kväll så har jag tränat styrketräning också. 30 minuter blev det. Dock inte med så hög puls, utan jag tog det i min egen takt och körde på mest för att det var skönt att få känna musklerna jobba.
 
Nej, nu ska jag och sambon se på film!
Nattinatt!

Kommentarer:

Åh vad kul att det går framåt!!! Bra jobbat :)

Svar: Javisst! tack!
pcoslife.blogg.se

2012-11-10 @ 02:31:13
#2: alexandra

Kul att det funkar så bra :) heja dig... tycker du e grym som fixar å gå på pulver. kram

Svar: Tack, tack! det hjälper att få en massa pepp här också!
pcoslife.blogg.se

2012-11-10 @ 10:06:28
#3: smulan

Bra för dig att det funkar:)

2012-11-10 @ 19:42:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: