ZtorZillen

2012-11-30
23:30:00

Dag 28 -min rumpa försvinner!
Dagens belöning...(jag firar 4 veckor på Itrim utan fusk, med undantag gurkor å äggen)...blev BIO!
Det var första gången som jag var på en bio utan att äta NÅGOT alls. Sist jag var på bio hade jag med mig russin och naturella nötter. Visserligen ett bättre alternativ än att äta popcorn eller annat snacks. Men denna gång så blev det cola light. Light drycker är ju tillåtet, men inom viss rimliga mängder och sedan så får man ju vara försiktig så det inte triggar igång något mer sockersug. Det fungerar för mig i alla fall..och det är inte något som händer speciellt ofta att jag dricker heller, för den delen.
 
Gissa vilken film vi såg?
I övrigt mår jag okej. Det var en liten sämre dag idag. Fredagar är nog svårast för mig. Det är alltid något extra gott på fikat på jobbet då. Idag orkade jag inte vara med när de andra fikade på förmiddagen, det var nämligen tårta som serverades. Men till eftermiddagsfikat hade jag med mig min mango/apelsin-shake, så då var det ju lugnt. Det är kul att mina kollegor är så stöttande. Jag är glad att de stödjer och peppar, det gör ju saken mycket lättare när man inte äter som "alla andra".
 
Föresten! Något som var jättekul på bion...var att min lilla rumpa (tidigare även känd som stor-rumpan) fick gott om plats i biostolen! Yes! Wihuuu! Råkade säga det högt i biosalongen också "titta, min rumpa får gott om plats i stolen" Min sambo bara skrattade och sa "jag sa ju att den blivit mindre!". Vilken känsla. Mår nu riktigt gott...ska sova på detta och...jag tror att jag firar detta i morgon genom att gå på julmarknad...kanske kan man hitta någon liten present till mig själv? Något som inte är mat...!

Kommentarer:
#1: A

Bästa du!!!!!

2012-12-01 @ 00:19:06
#2: alexandra

vad kul... det är verkligen peppade när man märker resultatet så snabbt själv:)

2012-12-01 @ 13:53:53
#3: smulan

Visst är det roligt när man märker skillnaderna i kroppen? Du verkar ha tagit itu med mer än vikten. Du verkar ha fått mer själv insikt:-) bra gjort!

2012-12-01 @ 17:28:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: