ZtorZillen

2012-11-18
00:01:00

Att unna sig!
 
Åh...bara älskar denna klänning. Ser verkligen fram emot julen och att klä upp mig lite mera. Bestämde mig i torsdags att "fira" torsdagen...bara för att jag kan liksom! Så det blev svart/grå/grön-rutig kjol, mörkblå strumpbyxor å mörklila tröja till det! Inte så mycket färg, men kände mig lite extra fin och det kändes bra. Ska verkligen bry mig mer om de kläder jag köper, så lätt sätt att må bra på. Att klä sig fint! Ett bra knep också, att unna sig själv lite extra som INTE är mat!
 

Kommentarer:
#1: Linda

Jag håller med dig helt!! Jag älskar att klä mig fint nu mer. Lät som du hade jättefina kläder på dig =D

Svar: Hihi, tack, Linda!
pcoslife.blogg.se

2012-11-18 @ 08:47:25
#2: smulan

Helt sant! Man måste lära sig att belöning kan komma i andra varianter också, inte bara ätbart.
Att klä upp sig tycker jag funkar på flera sätt. Man känner sig fin, kan se vilka framsteg man gjort, då blir man mindre benägen att förstöra för sig själv.
Hade gärna sett en bild på dina kläder:)

2012-11-18 @ 12:42:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: