ZtorZillen

2012-05-07
19:31:07

Sorg? -Nej, ännu en vinst till mig!
Idag gick min chockladboll i graven. Eller i sopen. 2 månader fick han vara i kylskåpet. Inte en enda liten bit såg rutten eller äcklig ut. Jag undrar just vad den innehåller för att fortfarande lukta och se okej ut. Han hade i alla fall fyllt sitt syfte. Jag hade kommit till det stadiet att jag inte längre reflekterade över att bollen fanns där. Han fick inte ens ett "Hej bollen, jag är starkare än dig". Han fick inte ens ett fnysande. Nu bara han existerade. Jag säger han, för jag tror att han var en han. Min chockladboll. Den bollen som terroriserat mitt inre. Bollen som lekt i min fantasi och som många gånger varit orsak eller början till hetsätningsperioder. Nu var jag mogen att sända honom i graven. Dock fick min sambo göra själva sop-fästningen eller vad jag ska kalla det. Han slängde den. Det kan tyckas larvigt, men det blev liksom lite svårt där. Ett tag. Men jag tvivlade aldrig på att beslutet som sådant var rätt. Det är rätt bollen är där han hör hemma. I sopen. Punkt.


Kommentarer:

SV: Tack! :) vad kul att du kommenterade, alltid roligt med nya bloggar att följa :) bra där med bollen ;)

2012-05-07 @ 21:51:05
#2: Tackan

Bra! Stort framsteg.

2012-05-08 @ 19:18:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: